سایت درسی

.......................................................... پایگاهی برای معلمان و دانش آموزان

سایت درسی

.......................................................... پایگاهی برای معلمان و دانش آموزان

طبقه بندی موضوعی

پاورپوینت آموزش درصد ریاضی پنجم

سه شنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۸، ۰۷:۵۸ ق.ظ
در فصل 3 کتاب ریاضی پایه پنجم دبستان، دانش آموزان با درصد و مباحث مرتبط با آن آشنا می شوند. بهتر است برای یاددهی یا یادگیری این درس، از پاورپوینت های مناسب استفاده شود.

در این قسمت، سه پاورپوینت آموزشی از درس درصد آورده ایم. این پاورپوینت ها جمعا دارای 37 اسلاید بوده و هر یک در دو قالب معمولی و اسلاید شو آورده شده و امکان ویرایش آن ها وجود دارد.

پاورپوینت اول شامل 8 اسلاید بوده و در ابتدای آن، مفهوم درصد بیان شده است. سپس برای درک بهتر مطالب، چند مسئله از مبحث درصد به همراه پاسخ آن ذکر شده است.

پاورپوینت دوم شامل 19 اسلاید بوده و در آن، درس درصد به شیوه های مختلف شرح داده شده است. پس از آن به تبدیل درصد به اعشار، تبدیل اعشار به درصد و تبدیل کسر به درصد پرداخته شده است.

 

پاورپوینت سوم شامل 10 اسلاید بوده و در آن تصاویر کتاب درسی اسکن شده و در پاورپوینت قرار گرفته است. کار در کلاس ها و تمرین های این درس نیز در این پاورپوینت وجود دارد.

شایان ذکر است: در تهیه و تنظیم هر یک از این پاورپوینت ها از تصاویر و افکت های خاصی استفاده شده تا لذت استفاده از آن ها دو چندان گردد.

 

http://s7.picofile.com/file/8379923934/F_9_.png

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی