سایت درسی

.......................................................... پایگاهی برای معلمان و دانش آموزان

سایت درسی

.......................................................... پایگاهی برای معلمان و دانش آموزان

طبقه بندی موضوعی

طرح درس علوم دوم درس درون آشیانه ها

يكشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۸، ۱۲:۵۵ ب.ظ

عنوان درس 10 کتاب علوم تجربی پایه دوم دبستان، درون آشیانه ها می باشد. در این درس دانش آموزان با پرنده چرخ ریسک و آشیانه اش آشنا می شوند.

همچنین فراگیران به طرز لانه سازی مورچه، زندگی کرم ابریشم، مراحل رشد قورباغه و سیر تکاملی لاک پشت پی خواهد برد.

در این قسمت، دو طرح درس روزانه جهت آموزش درس " درون آشیانه ها " آورده ایم. طرح درس های مذکور جمعا دارای 7 صفحه بوده و هر یک در دو قالب ورد و پی دی اف آورده شده و امکان ویرایش آن ها وجود دارد.

طرح درس اول شامل 3 صفحه بوده و در ابتدای آن، اهداف در حیطه های مختلف در نظر گرفته شده است. پس از آن به سراغ وسایل کمک آموزشی، روش تدریس، مدل کلاس، رفتار ورودی، ارزشیابی تشخیصی، ایجاد انگیزه، اجرای تدریس، جمع بندی و ارائه تکلیف رفته ایم.

 

طرح درس دوم شامل 4 صفحه می باشد و در آن آموزش درس مذکور، به شیوه قصه گویی انجام می شود. (با کمک قصه ای که به طور کامل بیان شده ، تدریس درس انجام شده و به اهداف مورد نظرمان خواهیم رسید. )

در این مجموعه علاوه بر طرح درس های فوق، فایل راهنما و روش تدریس این درس ( در 4 صفحه ) و فایل سوالات درس به همراه پاسخ آن ( در 2 صفحه )، نیز وجود دارد.


http://s7.picofile.com/file/8379923934/F_9_.png

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۱۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی