سایت درسی

.......................................................... پایگاهی برای معلمان و دانش آموزان

سایت درسی

.......................................................... پایگاهی برای معلمان و دانش آموزان

طبقه بندی موضوعی

طرح درس دو نامه هدیه های آسمان پنجم

سه شنبه, ۳ دی ۱۳۹۸، ۰۷:۱۱ ق.ظ
عنوان درس 8 کتاب هدیه های آسمان پنجم دبستان، دو نامه می باشد. هدف اصلی این درس آشنایی دانش آموزان با برخی از آداب معاشرت و پرهیز از بدگویی، تهمت، خبرچینی و مسخره کردن می باشد.

در این درس آداب معاشرت به شیوه قصه گویی و در قالب اختلاف دو دانش آموز و نامه نگاری آنها با یکدیگر بیان شده است.

در این قسمت، طرح درسی روزانه جهت تدریس درس مذکور آورده ایم. این طرح درس شامل 3 صفحه بوده و در دو قالب ورد و پی دی اف آورده شده و امکان ویرایش آن وجود دارد.

در ابتدایی این طرح درس، اهداف در حیطه های مختلف لحاظ شده و پس از آن به سراغ مراحل مقدماتی رفته ایم. در مرحله مقدماتی به موضوعات مختلفی از جمله مفاهیم کلیدی، وسایل مورد نیاز، برقراری ارتباط، ارزشیابی تشخیصی و ایجاد انگیزه پرداخته شده است.

 

در ادامه، نحوه تدریس درس بیان شده است. همچنین در این مرحله فعالیت های که معلم یا دانش آموز در حین اجرای تدریس باید انجام دهند گفته شده است. وقتی تدریس درس تمام شد ارزشیابی پایانی انجام گرفته و پس از جمع بندی به دانش آموزان تکلیف ارائه می شود.

لازم به ذکر است: در این مجموعه علاوه بر طرح درس فوق، فایل درسنامه این درس در 2 صفحه و فایل راهنمای تدریس آن در 3 صفحه، نیز وجود دارد.


http://s7.picofile.com/file/8379923884/F_8_.png

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۰/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی