سایت درسی

.......................................................... پایگاهی برای معلمان و دانش آموزان

سایت درسی

.......................................................... پایگاهی برای معلمان و دانش آموزان

طبقه بندی موضوعی

طرح درس ریاضی پنجم، درس درصد

شنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۸، ۰۹:۰۴ ق.ظ

دانش آموزان در فصل 3 کتاب ریاضی پایه پنجم دبستان با مبحث درصد آشنا می شوند. با اینکه فراگیران بارها در زندگی روزمره خود واژه درصد را شنیده اند ولی در درک و حل مسائل مرتبط با آن مشکل دارند.

لذا لازم است آموزگاران وقت بیشتری برای آموزش این درس صرف نموده و تدریس آن را بر اساس یک طرح درس ایده آل ( که در آن به تمامی موارد مورد نیاز توجه شده باشد ) انجام دهند.

با توجه به موارد مذکور، در این قسمت طرح درسی روزانه جهت تدریس درس درصد آورده ایم. این طرح درس شامل 6 صفحه بوده و در دو قالب ورد و پی دی اف آورده شده و امکان ویرایش آن وجود دارد.

در ابتدای این طرح درس به مراحل مقدماتی ( شامل اهداف درس، وسایل کمک آموزشی، روش تدریس، مدل کلاس، برقراری ارتباط، ارزشیابی تشخیصی و ایجاد انگیزه ) پرداخته شده است.

 

پس از مرحله مقدماتی، نوبت به اجرای تدریس است. توضیحات لازم برای تدریس این درس به همراه فعایت های که معلم و دانش آموز در حین تدریس باید انجام دهند به طور کامل در طرح درس ذکر شده است. در پایان، ارزشیابی به عمل آمده و پس از جمع بندی درس به دانش آموزان تکلیف ارائه می شود.

شایان ذکر است: در این مجموعه علاوه بر طرح درس فوق، فایل راهنما و روش تدریس همین درس نیز، در 9 صفحه وجود دارد.


http://s7.picofile.com/file/8379923934/F_9_.png

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۱۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی